Firework & A Goodbye! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirte - WaarBenJij.nu Firework & A Goodbye! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirte - WaarBenJij.nu

Firework & A Goodbye!

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

02 Januari 2007 | Australië, Sydney

Hallo!!

Terwijl Tim de operatiekamer in Westmead Hospital aan het verkennen is probeer ik hier mijn moment of fame even te pakken.. een nieuw berichtje!:)

Moet ik ook namens Tim uiteraard beginnen met iedereen een heel gelukkig en gezond te wensen!! Helaas waren we echt amper te bereiken op nieuwjaarsdag, dus bij deze!

Van alles wat we de afgelopen week hebben gedaan ( en dat is heeel heel veel) maakte oud & nieuw zeker de meeste indruk. Zondagmorgen om 11 uur zaten we in het puntje van het operahouse, aan het water en met een fantastisch uitzicht op de brug. Wachten.. Nog 13 uur lang wachten op het vuurwerk. God wat hebben we ons verveeld. Alle boeken die we hebben ongeveer uitgelezen, een betonnen kont van het beton gekregen.. Maar het werd drukker en drukker tot er niemand meer bijkon. En wij stonden perfect! Om 9 uur kregen we een voorproefje, en om 12 uur was het zover. Firework!!! Ik ga geen poging doen te beschrijven hoe dat was. (Onmogelijk.) Tim heeft zo'n beetje alles gefilmd, dus we kunnen het laten zien als we thuis zijn. Maar wat een ENORME vuurwerkshow!!!! Echt superindrukwekkend. Het ging maar door en ging maar door. Vooral de finale was geweldig, de harbourbridge staat dan letterlijk in vuur en vlam. Het was het lange wachten meer dan waard!!!


En met het afscheid van 2006 nam ik ook al een beetje afscheid van Sydney. Morgen is het zover en vetrekken we met de camper omhoog. Hoewel ik daar ontzettend veel zin in heb, voelt het wel een beetje als een afscheid van Sydney. En dat vind ik best lastig. Afgelopen 2 maanden is dit echt mijn thuis geweest, zo voelde het tenminste. Heb hier gewoond, gewerkt, gestudeerd, gefeest, vrienden gemaakt. En ik weet dat ik hier voorlopig niet meer terug kom.. Heel raar idee. Dat je ergens zomaar uit het niets een leven opbouwd en dat ook zomaar weer verlaat!

Maar boven alles heb ik hier natuurlijk een geweldige tijd gehad, en ga ik ook een fantastische tijd tegemoet!! Lekker met een Wicked Campertje naar Cairns rijden(benieuwd wat voor beschildering ons bussie heeft, ik hoop op een Elvis Presley of een koeieprintje), weer een nieuw "avontuur" (klinkt als een Bassie & Adriaan-aflevering) met hopelijk veel zon, zee, strand mooie dingen om te zien, nieuwe mensen ontmoeten en natuurlijk het beste gezelschap wat ik me maar kan wensen:):)!!!

Ciao & liefs,

Mirt

P.S Wat foto's geplaatst (kostte me 1,5 uur:), dus bekijijk ze maar ff is dat werk nieT voor niets geweest! vuurwerkfoto's helaas bijna allemaal onscherp.. maar filmpjes zijn goed gelukt.

  • 02 Januari 2007 - 08:21

    Bibi:

    Hi lieve Tim en Mirte,
    Een aantal smsjes zijn richting Australie gestuurd, maar helaas nooit aangekomen... Daarom bij deze alsnog: een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!! En heel veel plezier met jullie rondtour door Australie!!
    Dikke zoen, Bibi

  • 02 Januari 2007 - 09:16

    The 49-ers:

    Allereerst een geweldig nieuwjaar daar onderin.
    Leuk om te zien dat alles daar goed gaat. En nu het echte werk ... toeren!!
    Het schijnt dat water tijdens een toer net zo belangrijk is als benzine, dus take care of your vihicle and your bodies.
    Go out and create beautiful memories.
    Verder Have fun and be safe.
    49er

  • 02 Januari 2007 - 10:48

    Hiske:

    hoihoi! gelukkig nieuwjaar allebei :)!! wel vet dat jullie nu lekker door australie gaan reizen! veel plezier met het rondreizen! x hiske

  • 02 Januari 2007 - 10:56

    Fred:

    Ha beide gelukvinders!

    veel plezier in de Wicked Van!
    Heeft Tim zich in Westmead Hospital een beetje vermaakt? Wat vond je ervan Tim, is het wat daar?

    Veel plzer en: keep it left!


  • 02 Januari 2007 - 14:17

    Oma:

    Jullie nog een Gelukkig Nieuwjaar gewenst.en een hele fijne vakantie. Groeten van Opa en Oma

  • 02 Januari 2007 - 14:31

    Arja:

    Allebei een fantastisch 2007 toegewenst met veel geluk, gezondheid en vooral nog heel veel vakantieplezier in Australie. groetjes, arja

  • 02 Januari 2007 - 15:03

    Frouk:

    Heey allebei! Wat supergaaf allemaal zeg! Allereerst natuurlijk voor jullie ook nog een heeeel gelukkig 2007, maar volgens mij had het niet beter kunnen beginnen! Heb al je foto´s bekeken hoor Mirt, ziet er echt zo leuk uit! Hoop dat je Sydney een beetje achter je kan laten en dat jullie er samen nog een mooie tijd van maken, geniet ervan! Liefs frouk

  • 02 Januari 2007 - 17:45

    Anja:

    lieve mirte en tim

    wat heerlijk weer jullie verslag te lezen en die prachtige foto's te zien. (dat ijsje daar lijkt me erg lekker)wat een bijzonder begin van 2007!aan jullie stralende gezichten te zien zal het zeker een stralend jaar worden. en dan nu: op weg, het avontuur tegemoet!zal ik jullie bus even komen schilderen?
    ik wens jullie een stralend, avontuurlijk en gezond nieuwjaar toe!

    liefs anja

  • 02 Januari 2007 - 18:35

    Nel:

    Hoi
    Wat een geweldig leuke foto's (vrouwenhand he dan lukt het wel!!)
    Mirte sterkte met afscheid nemen van Sydney!
    Heel veel plezier saampjes hoor in jullie (?) Wicked (ben zo benieuwd of Anja moet komen helpen verver??)
    Liefs Nel

  • 04 Januari 2007 - 11:43

    Trompstraat:

    Hey Mirt, gaaf te horen dat alles goed is daar, oud en nieuw zal zeker een feest geweest zijn. Hier is alles ok, leo is bijna terug. verder huisrelaties, roddels, nieuwe liefdes en uiteraard een nieuwe huisgenoot (ikzelf). Je hoort het allemaal wel als je terug bent. greetz van allemaal, liefs Bart

  • 04 Januari 2007 - 15:18

    Hanneke:

    HEEE mirte en tim
    jullie ook gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!
    heb genoten van de foto's hoor, dus dat was zekers niet voor niets.
    ben benieuwd naar jullie nieuwe avonturen in het wicked campertje...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mirte

Australisch telefoonnummer: 040-5601625

Actief sinds 12 Juli 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 16753

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2006 - 03 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: