Pictures!! - Reisverslag uit Cooma, Australië van Mirte - WaarBenJij.nu Pictures!! - Reisverslag uit Cooma, Australië van Mirte - WaarBenJij.nu

Pictures!!

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

29 Oktober 2006 | Australië, Cooma

Hey there

Op verzoek van velen zal ik onder dit bericht wat foto's plaatsen van mijn tijd in Yarramba. Ben helaas vertrokken :(, maar gelukkig hebben we de foto's nog :).

Enjoy! :)


(Nog een berichtje van Tim. Ik heb nog een foto toegevoegd. Mirte en Clyde.)

  • 29 Oktober 2006 - 08:58

    Arja:

    hoi mirte, leuk om eens foto's te zien! Ik had een heel ander beeld van een ranch in mijn hoofd! Prachtig landschap overigens! Volgens betrouwbare bron ben je nu in Sydney aangekomen. Heb je Willem en Max ook nog gezien? Nu wordt het waarschijnlijk hard werken (op een ander vlak dan op de ranch). Succes gewenst en toch ook heel veel plezier. Vandaag is bij ons de wintertijd ingegaan, het is dus weer vroeg donker en 's
    morgens langer licht, maar mirte... afgelopen week werd het toch nog 22 graden!! groetjes arja

  • 29 Oktober 2006 - 09:02

    Tim:

    Ha Schat!

    Wat leuk, foto's van down under! Krijg zo alleen nog maar meer zin om op dat vliegtuig te stappen. Laat je ons snel weten hoe is om daar co-schappen te lopen?

    Love u,

    Tim

  • 29 Oktober 2006 - 10:02

    Anja:

    lieve mirte,
    geweldig die foto's. wat zul je daar een geweldige tijd hebben gehad!de natuur, de paarden, de mensen daar! en nu weer het volgende. geniet van alles!

    liefs
    anja

  • 29 Oktober 2006 - 12:52

    The 49'-ers:

    En nu terug naar de schone en klinische wereld van het co-schap.
    Je zal, denk ik, nog vaak terug denken aan het feit dat het 'anders' kan. In samenspel met de natuur.
    Ben benieuwd hoe je die overgang ervaren zal, want helemaal 'back to basic' heeft natuurlijk wel zijn charmes, toch?
    De foto's zijn geweldig om te zien ..lekker rommelig.
    Btw..thnx voor de kaart.

    Hier 12C - 5 bf.

    Sterkte de komende weken tijdens je co-schap.
    Be good, be happy and be safe.

    49-er


  • 29 Oktober 2006 - 13:44

    Paul:

    Hey Mirte,

    Erg toffe foto's! Vooral die kangoeroe in de keuken :D Ik ben wel jaloers op je hoor!
    Veel plezier nog!
    Mzl,

    Paul

  • 29 Oktober 2006 - 16:15

    Fred:

    Ha Mirt,
    leuke foto's, geeft een goed beeld van de omgeving waar je bent geweest.
    Hoop dat je snel wat laat horen over hoe het in Westmead Hospital met je gaat, ik zie op de kaart dat het wel een eindje weg is van Sydney centrum, maar met trein / metro lijkt het me goed te doen.

    tot mails,



  • 29 Oktober 2006 - 18:54

    Marianne:

    Hey cowgirl! Leuk om foto's te zien! Wat ben jij trouwens fotogeniek, je staat echt op elke foto mooi!! Ben benieuwd hoe je het co-schap gaat vinden. Ik weet zeker dat het heel leuk wordt! Kinder is in ieder geval erg leuk. Ik heb al heel wat pasgeboren kindjes gezien en ze zien er allemaal uit als een roze garnaaltje! (heel soms als een grijs garnaaltje als er iets niet helamaal goed gaat met de ademhaling...) Ik hoop dat je veel bevallingen kunt zien, leuk! Blijf lekker genieten en ik kijk uit naar je volgende verhaal. Liefs, mariann

  • 30 Oktober 2006 - 08:40

    Nel:

    Hoi Mirte

    Wat leuk die foto's!
    We gaan maar snel sparen, je hebt gelijk gekregen!!
    Strekte maandag!!

    Liefs Nel

  • 30 Oktober 2006 - 19:46

    Oma:

    lieve Mirte leuk om je foto,s te zien. Nu hebben we ook een idee hoe het daar is. Veel succes gewenst met je werk in Sydney. Deze week moeten we de winterjassen weer aan want het wordt koud.groeten van Opa en Oma

  • 31 Oktober 2006 - 19:02

    Minneke:

    He meid,
    heb me weer even helemaal ingelezen in je avonturen...jezus ik ben jaloers!!! Hebben ze geen aankomend dierenartsen nodig daar ;) Ik heb nu een weekje herfstvakantie, ben alleen in Antwerpen aan het studeren om na de vakantie weer helemaal bij te zijn met mijn leerstof. Afgelopen weekend in Elst geweest en een prachtige Sara gemaakt voor mijn moeder die 50 is geworden. Lekker met de hele fam uiteten geweest en lekker paardgereden op Kamee. Met Kamee gaat het ook erg goed, Meeuwis springt nu met haar in de les en rijdt ook een aantal dagen in de week om haar rug wat te verbeteren want ze werd erg slap. Gaat nu fantastisch en ook mijn moeder is erg druk mee, ze heeft nu zelfs priveles van Elske! Verder gaat hier nu echt de winter beginnen, begint hier nu heel hard te waaien en het is koud.Zit met 3 truien aan in de woonkamer omdat ik de kachel niet aan wil doen, kostenbesparing,kijken hoelang ik het volhou...
    Heb me opgegeven voor een poolexpeditie voor van het zomer naar de Noordpool, ofwel Spitsbergen! Moet volgende week een eerste selectie doen, dat wil zeggen een hele dag wandelen in de Ardennen met een rugzak...Ga maar eens weer beginnen met sporten anders vrees ik dat ik niet zover ga komen...
    Met La en Benoit ook alles goed, gaat hier lekker z'n gangetje...Heb weinig sappige roddels eigenlijk...
    Geniet ervan, spreek je snel! X Min

  • 01 November 2006 - 11:10

    Margreet:

    He mirt, ziet er allemaal goed uit hoor! Leuk dat je foto's op de site hebt geplaatst, heb ik toch een beter beeld hoe het daar is. Veel succes met je co-schappen komende weken. Je gaat het vast leuk vinden: ik zelf heb er inmiddels bijna vier weken gyn opzitten en het is leuk!! Kus

  • 01 November 2006 - 20:57

    Jorne:

    ey mirte mooie foto's joh. en succes in het ziekenhuis he. laters

  • 02 November 2006 - 18:48

    Lotte:

    Wat ontzettend leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!! Over een maandje vertrek in naar het woeste Afrika en door jou verhalen te lezen krijg ik alleen maar meer zin om te gaan, nou nog hopen dat ik net zo veel leuke dingen ga beleven als dat jij daar doet:) Ook heel leuk om foto's te zien, ik had het me de omgeving wel aarig goed voorgesteld, maar toch is het raar om jou er dan zo middenin te zien. Echt super!! Heel veel succes met je co-schappen!

    Liefs Lotte

  • 04 November 2006 - 10:41

    Bianca:

    Lieve Mirte,

    Snik, het mailtje dat er foto's op je site stonden was langs me heen gegaan, maar gelukkig wees Paul me er op en ik heb ze nu dan ook bekeken. Het ziet er echt geweldig uit! Volgens mij gaat het allemaal veel te snel voorbij, of niet? (Tim is het niet met me eens kan ik je vertellen ;)) Geniet er nog maar van, heel veel succes in het ziekenhuis, and take care!

    Dikke zoen,
    Bibi

  • 05 November 2006 - 18:19

    Janine:

    hey mirt!!!

    Beetje laatje reactie maar zat net pas even rustig je fotos te kijken. echt super leuk!!en ik las dat mariaane het ook al schreef, je bent fotogeniek. Mijn moeder heeft je een keer gezien en die zei het ook. dus na het paard rijden even langs modellen bureau!!!oja en natuurlijk nog even co-schap, eitje toch!!ben benieuwd hoe dat gaat worden, maar denk ook super. het wordt hier alleen maar kouder, ik ga even weekje naar egypte maar ook daar lang niet zo warm als bij jou.

    enjoy live!!denken aan je, kus janine

  • 16 November 2006 - 20:41

    Carmijn:

    wat doe je nou op dat dak? een antenne vastzetten? kussssssssssjeeeessssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cooma

Mirte

Australisch telefoonnummer: 040-5601625

Actief sinds 12 Juli 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 16760

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2006 - 03 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: