Down Under!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirte - WaarBenJij.nu Down Under!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirte - WaarBenJij.nu

Down Under!!

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

03 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Hello folks!!

Even een snel berichtje van mij, vanuit een bruisend Sydney (24 graden)!! Wat een bizar idee na al die maanden van voorbereiding dat ik er echt ben, en dat dit nu de andere kant van de wereld is!

Mijn reis was, zoals verwacht, lang. Maar ik had het geluk gezellige mensen naast me te hebben zitten, bij de nooduitgang te mogen vertoeven (beenruimte!)en er waren genoeg films waarmee ik me kon vermaken. De jetlag valt me 100% mee. Ik heb -nog- nergens last van.
Ik zit nu in The George (www.thegeorge.com.au) waar ook gratis internet is. Relaxed!! Er zitten ook veel andere jonge mensen, dus dat is wel zo gezellig.
Dan nog even mijn Australische telefoonnummer: 0405601625. Net even met de ranch gebeld (www.yarramba.com.au) en dat lijkt helemaal goed te zitten. Donderdag komen ze me halen in Cooma. Ik heb er zin in!!

Nou kort maar krachtig, ik zou nog uren kunnen vertellen over Thaise stewardessen die keihard boeren laten in het vliegtuig, de chaos op Londen Heathrow, de bijzondere beveiliging(?) in Bangkok enz. enz. maar dat komt nog.. echt!!

Ik mis jullie allemaal, maar voorlopig mis ik Nederland even niet.. sorry:):)

Liefs & X
Mirte

P.S Het is hier nu 3:49 pm.
P.S.S En alle berichten over slecht weer in nederland zijn welkom!!

  • 03 Oktober 2006 - 06:56

    Bibi:

    Girl,
    Superleuk om al zo snel wat van je te lezen! Het is erg vreemd te bedenken waar je nu uithangt, maar ik word er wel wat jaloers van, want: het wordt herft hier :(! (zo, heb ik je weer even blij gemaakt! Ik hoop dat je regelmatig nieuwe berichten op je site zet, ik krijg braaf email dat er nieuwe avonturen opstaan, dus kom maar op!
    Heel veel plezier, succes, en pas goed op jezelf!
    Liefs,
    Bianca

  • 03 Oktober 2006 - 20:20

    Hey Mirt,:

    echt super dat je zo snel al wat van je hebt laten horen! het weer sucks echt hier...Ben alweer te vaak nat geregend en je bent pas 2 dagen weg. Meid zet m op, doe je ding en laat snel weer wat van je horen! Heev veel plezier en succes tussen de horses maar dat komt wel goed jouw kennende!


    Liefs, Marianne

  • 03 Oktober 2006 - 21:53

    Jeroen:

    Het is hier slecht weer!!
    Je bent er gewoon echt nu..!(jaloers)
    have fun mate!
    xJe

  • 04 Oktober 2006 - 06:02

    Bas:

    Hee Mirte!

    Slecht weer is natuurlijk een relatief begrip! Ik ben namelijk wel onder de indruk van de prachtige wolkenpartijen die over ons land trekken en met welke oerkracht de regen naar beneden komt. Verder zijn die bliksemschichten natuurlijk ook prachtig. Maar goed als je dat slecht weer noemt....:-P!

    Verder goed dat je het zo naar je zin hebt. Nog mooie Australische woorden geleerd? Veel plezier op de ranch en zal wel bij Tim checken over je voortgang daar :-)!

    Kuz,
    Bas

  • 04 Oktober 2006 - 08:06

    Lotte:

    Heej meis!
    Ben echt super blij voor je dat de reis is goed gegaan en dat je geen jetlag hebt! Veel plezier in Sydney en op de ranch!! En ik blijf gewoon koppig naar Tanzania bellen en mailen, wil ook weg!!!
    Veel liefs, Lotte

  • 04 Oktober 2006 - 09:10

    Anja:

    lieve mirte,

    zelfs 's nachts wordt ik wakker van de regen en bedenk dan dan jij lekker in de zon kunt zijn! wat leuk om zo snel al je site te lezen. wat valt er veel te zien en te beleven en dan straks de ranch en al die paarden....geniet ervan!!!
    liefs
    anja

  • 04 Oktober 2006 - 11:34

    Rachèl:

    Dear Mirte!
    Goed man je eigen site! :) Gelukkig heb je geen last van een jetlag! Heb ff gekeken op je ranch site: ziet er heel leuk uit!
    Geniet er van!!! :)
    xxx
    Rachèl


  • 04 Oktober 2006 - 12:27

    Nel:

    Hoi Mirte

    Wat leuk zeg zo snel mee te mogen genieten. Ik zal heel goed voor Tim zorgen uiteraard!! Ik begreep van Tim dat ze in Bangkok bang waren dat je gekke dingen zou gaan doen, hoe verzinnen ze het? Ach paarden kennen ze daar zeker niet zullen we maar denken.
    Geniet maar lekker van dat zonnetje want ik heb het hier al weer koud!
    Liefs Nel (ook van Rutger)

  • 04 Oktober 2006 - 12:58

    Margreet:

    Hallo hallo! Wat fijn dat je goed bent aangekomen en ook nog zo'n lekker temperatuurtje:). Zoals ik ook al bij anderen op je site las: ook ik heb al weer een lekkere regenbui over me heen gehad hier in Nederland, hahaha. Dus mirt, geniet lekker daar, have fun en ik verheug me alweer op je volgende berichtje. Kus Margreet

  • 04 Oktober 2006 - 17:40

    Fred:

    Binnen is het lekker warm.

    Mirte veel succes bij Yarramba.
    tot mails

  • 04 Oktober 2006 - 18:54

    Rutger:

    Hoi Mirte,

    Je wilde een slecht weer bericht, nou hier istie: koud, 16-17gr., regen en wind!!! Dus geniet maar lekker daar! Veel plezier en tot mails.

    Groetjes,
    Rutger

  • 04 Oktober 2006 - 19:06

    Oma:

    lieve mirte
    fijn dat je goed aangekomen bent en snel in het hotel gekomen bent
    nog fijne dagen in Sydney en goede reis naar de ranch
    vannacht wordt het maar zeven graden hier dus kruipen wij lekker onder het dekbed
    opa en oma

  • 04 Oktober 2006 - 21:02

    Jorne:

    ey zussie je moet me niet zow jaloers maken man k zit hier met slecht weer.
    ey hoop dat alles beetje relax daarzow loopt k hoor het wel laters

  • 04 Oktober 2006 - 21:04

    Jorne:

    wakker worden joh

  • 05 Oktober 2006 - 05:39

    The 49'ers:

    goodday mirte
    goed om te lezen je goed bent aangekomen en dat the aussies een prima indruk achterlaten.
    Jetlag zal je overmorgen 'hitten' als je pech hebt, maar er gewoon uitslapen.

    HET IS HIER HEEL SLECHT MET HET WEER eh eh eh.

    Wees erg voorzichtig met jezelf.
    But remember; blonds have more FUN
    49-er


  • 05 Oktober 2006 - 20:53

    Frouk:

    Yo Mirt! Supercool meis! Klinkt goed en hoop snel meer van je te horen! Gelukkig dat het met die ranch gewoon goed zit, veel plezier, heb er wel vertrouwen in! Goed te horen dat je Nederland niet mist, is ook nergens voor nodig, regen en wind, bah! dikke kus...

  • 08 Oktober 2006 - 08:55

    Janine:

    hey dude (zeggen ze dat ook tegen vrouwen?)
    beetje late reactie, maar ben nu al jaloers!! echt zoals je al hebt kunnen lezen de verwarming begint hier al weer te draaien, dus geniet van je airco!! hoop snel weer van je te horen, enjoy live in the sun!
    dikke kus Janine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mirte

Australisch telefoonnummer: 040-5601625

Actief sinds 12 Juli 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 16758

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2006 - 03 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: